شناسایی ابعاد تأثیرگذار بر سطح پیچیدگی شناختی کارآفرینان تصمیم گیرنده

علی رضاییان؛ روزا مهرابی؛ امیر محمد کلابی

دوره 4، شماره 8 ، مرداد 1391، ، صفحه 125-145

https://doi.org/10.22067/pmt.v4i8.23476

چکیده
  پژوهش حاضر با درک اهمیت شناخت و به خصوص الگوی پیچیدگی شناختی در فرایند تصمیم گیری کارآفرینانه به شناسایی ابعاد اثرگذار بر سطح پیچیدگی شناختی کارآفرینان تصمیم گیرنده، می پردازد. رویکرد پژوهشی در این تحقیق، روش آمیخته است. روش پژوهش در بخش کیفی، راهبرد گروه های کانونی و در بخش کمّی، توصیفی- پیمایشی می‌باشد. نمونه آماری در گروه کانونی ...  بیشتر